Seagate Expansion Portable, 500GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Seagate Expansion Portable, 500GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

polleke367 15-12-2014

heb sinds kort deze harde schijf gekocht bij mycom en ben zeer tevreden gebruik hem bij mijn satelliet tuner als pvr opslag werkt perfect en geruisloos ook de levering was mooi op tijd een aanbeveling waard

polleke367 13-12-2014

heb deze schijf voor mijn satelliet tuner gekocht kan zeggen werkt prima aansluiten zonder problemen en geruisloos geft na opnemen uitstekend beeld

Emiel5 06-01-2014

Deze schijf werkt meteen prima en is nauwelijks hoorbaar. Het USB-kabeltje is wel wat kort. Thv de USB-aansluiting zit bovenop op de schijf een blauw lampje ter indicatie aan/uit cq bezig (knippert dan). Dit kan evt. uitgeschakeld (mbv software vanaf website seagate). Op de schijf zelf staat alleen software tbv registratie bij seagate. De behuizing kan niet eenvoudig geopend (geen schroeven). (Software gaf echter aan dat schijf een ST500LM012 is).